Тест зимових шин 205/55 R16 від ADAC
07.11.2022Відкриття зимового сезону для автовласників починається не з перших заморозків, а з встановлення, купівлі чи вибору нового комплекту зимових шин.
Свої випробування зимових шин опублікував німецький автоклуб ADAC. В якому було досліджено експлуатаційні властивості 15 зимових моделей для легкових автомобілів середнього класу 205/55 R16 91H (до 210 км/год):
-
Falken Eurowinter HS01
-
Giti GitiWinter W1
-
King Meiler Winter Tact WT81
-
Maxxis Premitra Snow WP6
-
Semperit Speed-Grip 3
-
Tristar Snowpower HP
Для тестових випробувань, використовувався VW Golf GTI. Тести на снігу проводились у Івало, Фінляндія. Тести на асфальті – на випробувальному полігоні Bridgestone на околицях Риму, Італія.
Результати тесту ADAC
У 15 протестованих моделей, були перевірені наступні параметри:
- ходові якості;
- рівень безпеки;
- комфорт;
- економічність.
Добре збалансовані шини на вершині
Перемога в тесті дісталася шинам Bridgestone Blizzak LM005, які особливо вразили роботою на мокрій дорозі. Однак у порівнянні з іншими лідерами тесту у них було зафіксовано найвище зношування, але це невелика розплата за максимальну безпеку на зимових дорогах.
Шини Michelin Alpin 6, що посіли друге місце, якраз-таки можуть похвалитися високою ходовістю. Їх прогнозований пробіг становить майже 43 000 км. При цьому на сухій дорозі французька розробка преміум-класу трохи слабша за лідера змагань.
Dunlop Winter Sport 5 і Hankook Winter i*Cept RS2 W452 розділили третє місце п'єдесталу. Ці шини продемонстрували хороші результати на мокрих, засніжених та сухих дорогах. При цьому автогума Dunlop виявилася більш зносостійкою (пробіг 39500 км), і, крім того, найекономічнішою в тесті.
На п'ятій сходинці рейтингу ADAC опинилися Maxxis Premitra Snow WP6 від тайванського виробника. Вони замкнули «зелену» групу, в рамках якої вони були найкращими в тестах на сухій поверхні, а ось на мокрій дорозі та зимових покриттях їхні зчіпні властивості трохи поступаються суперницям. Їхня стійкість до зносу на рівні покришок Bridgestone. Непоганий дебют у тестах.
На закінчення
ADAC нагадує: при купівлі шин усі чотири шини повинні мати однакову дату виробництва та, отже, однаковий технічний стандарт. Якщо використовуються шини попереднього року випуску, переконайтеся, що залишкова глибина протектора є достатньою. Для зимових шин ADAC рекомендує мінімальну глибину протектора 4 мм.